duminică, 9 decembrie 2012

noi, ai nostri

...trecu şi chestia asta cu alegerile. Unii vor avea 70%. Alţii abia acum se re-lansează, inventează, fac. Eu cu cine votez? Păi nu mă convinge nimeni şi atunci votez pe un amic; nu m-a dezamăgit vreodată. Ba la aialaltă cameră îl votez şi pe colegul lui că i-a plăcut mamei "...că-i tânăr, mamă, şi poate vrea să facă măcar el ceva". Apoi îmi dau seama: NU AM MAI VOTAT ÎMPOTRIVĂ! Gata, m-am eliberat! Ceea ce este cert este că peste o oră mă duc din nou la serviciu. Ca orice bărbat care plecă de acasă de zeci de mii de ani mă duc să aduc de mâncare pentru ai mei, mă duc să aibă ai mei căldură în casă, mă duc sa aibă ai mei haine; să nu stea despuiaţi. Că dacă aveam, eu şi ai mei, maşină de făcut bani acasă nu ieşeam eu de prost pe stradă să mă calce autobuzu' Doamne fereşte. Păi aşa facem noi toţi. Pentru noi şi ai noştri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu